Inspirujący cytat

Obrazek

One thought on “Inspirujący cytat

  1. Paryż jest miejscem w którym nigdy nie byłam, a bardzo chciałabym zobaczyć. Jakiś czas temu z ciekawości byłam u wróżki , która powiedziała mi , że mam absolutnie wystrzegać się wszystkiego co francuskie bo to dla mnie nic dobrego. Ale jakoś nie mam z tym problemu ;). Zastanawiamy się z narzeczonym nad podróżą poslubną właśnie do Paryża. Może banalne, ale jakie romantyczne 😉
    A Audrey kocham miłością nieskończoną ❤
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

Skomentuj

